dimarts, 22 de desembre del 2009

Bona feina i bon Nadal!

Ep, nois!
Moltes felicitats a tots i totes per la feina feta! Aquest matí ha sortit encara millor que ahir a la tarda, almenys d'afinació, tot i que hi ha qui diu que l'"Oh happy day" d'ahir li va agradar més que el d'avui. Tot són gustos, oi? Per mi, en general avui se us notava més relaxats i disfrutant més de cada nota, cada compàs de la música...Veure les vostres cares ha estat genial, perque la majoria reieu, ja sabeu el que jo valoro un simple somriure...i això m'ha fet feliç...molt feliç...tant que en recordar-ho m'emociono...ja em coneixeu...Mirava els vostres ulls i parlaven, millor dit, cantaven sols! La Marta, l'Assier, L'Anna de Asís, L'Alba plorant mentre cantava, l'Azahara...i podria seguir amb totes i cadascuna de les vostres cares, les tinc a la meva retina...i...una altra vegada heu fet un instant màgic...segons, minuts...perfecte...Les solistes impressionats, els músics " de lujo", i tampoc m'agradaria oblidar-me dels meus companys que també han posat el seu granet de sorra perquè tota aquesta història fos possible. A tots vosaltres, companys, cantaires...etc...moltes gràcies i bon Nadal!

2 comentaris:

  1. Hola Lidia,som les bessones de 2, ens ha agradat el blog i que estem contentes per l'actuació d'avui i la d'ahir. Espero que per final de curs cantem mes cançons
    Un petó i BON NADAL! i FELIÇ ANY NOU:)


    nathaly&sofia:)

    ResponElimina
  2. lídiaaa.
    espero que las vacaciones se te hagan larguísimas y ami también jaja.
    FELIZ NAVIDAAAAAD y nos vemos a la vuelta! (:

    ResponElimina