dilluns, 29 d’abril del 2013

Tornant a aterrar...

Gairebé un any i mig després de la meva última entrada, torno a reemprendre la meva tasca, a la feina, a casa, i aquí, el meu petit espai. Han passat moltes coses des d'aleshores...El més important: he tornat a ser mare, i aquest fet, ha suposat molt per a mí, m'ha fet créixer com a persona, en certs moments, fins i tot, m'ha fet patir, no sabia el què volia dir dividir l'amor a parts iguals entre els teus propis fills, ni com fins i tot a vegades sents la frustració de voler atendre a un, quan en realitat també et necessita l'altre...veus com el que fins llavors eren gran problemes, es tornen petites dificultats que amb un bon somriure i moltes ganes, en nombroses ocasions pots solventar... Torno amb les piles carregades, plena de ganes, de positivitat, d'energia...Per començar poder que posi música, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada